Transparant en overzichtelijk

De kosten bij Klantreizen zijn transparant en overzichtelijk. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan.

Maak de volledige klantreis

Ga nu vrijblijvend het gesprek met ons aan en laat je voorlichten over de mogelijkheden. Zijn jullie toe aan een complete reis met alles erop en eraan? Of is een korte trip van een dag voor nu voldoende? Wij laten zien wat er kan en wat het kost. En natuurlijk wat het je aan de achterkant op kan leveren. Zo stellen we samen jullie ideale reis samen. Leuk, effectief én… met een vervolg waar je ook echt wat aan hebt!

Dus iedere klantreis is maatwerk voor uw bedrijf. Maak een afspraak om uw wensen te bespreken.

  • Klantreis workshop; breng in kaart wat de reis van de klant is en voelt wanneer er een ervaring gecreëerd wordt met uw bedrijf.
  • Klantreis processen; het verbeteren van (interne) processen met als doel om de klantbeleving te verbeteren.
  • Klantreis interviews; wat voelen de klanten nu echt wanneer ze uw bedrijf bezoeken? Welke emoties brengt het contact met uw klantenservice teweeg?
  • Klantreis safari; kruip in de huid van de klant en ervaar zelf de klantreis. Je krijgt een dagboek, methodiek en begeleiding voor maximaal 8 personen.
  • Klantreis arena; nodig u doelgroep uit en bespreek hun ervaringen. Dit is inclusief checklist en trainen van (toekomstige) host.
  • Klantreis training; de methode is geen geheim en daarom mogelijk om medewerkers te trainen en te certificeren als Klantervaringen expert in Klantreis mapping.
  • Klantreis software; met de software van Touchpoint Dashboard bouwen we samen met onze klanten een Klantreis map. Hiermee brengen we de huidige klantervaringen in kaart en creëren we eveneens een tool voor de toekomst.

De volledige klantreis

De prijs voor een klantreis

(Het is maatwerk maar voor iedereen haalbaar. vanaf

  • 850,-

Start nu

koffers
Pak je koffers
reis
We gaan op reis
ervaring
We verwerken onze ervaringen
watkanbeter
Wat kan er beter
actie
Tijd voor actie

“Veranderingen die daadwerkelijk leiden tot een verbetering van de klanttevredenheid en klantbeleving”