27 jun Klantreizen lid van CXPA

Sinds half juni is Klantreizen lid van het Customer Experience Professionals Association (CXPA). Deze organisatie, opgericht in 2011 door Jeanne Bliss en Bruce Temkin heeft als belangrijkste doel: het verhogen van de impact en de zichtbaarheid van de Customer Experience professionals.

In de afgelopen jaren, is het vakgebied van klantervaringen (customer experience) management steeds volwassener geworden in Nederland. We merken dat steeds meer en meer bedrijven het belang ervan inzien en als belangrijkste ingrediënt gebruiken voor het optimaliseren en onderhouden van de klantenbinding. Klantreizen vindt het daarom belangrijk om continu op de hoogte te zijn van de laatste (internationale) ontwikkelingen op dit vakgebied. We voelen ons verantwoordelijk voor de beoordeling van en het verbeteren van de ervaring van de klant in kanalen (zoals internet, call center, interne organisatie, e-commerce etc.). Daarom investeren wij ook in kennis en met CXPA en aangesloten Customer Experience professionals ontvangen we de mooiste voorbeelden en discussiëren we over het vak: klantervaringen. Dus ook in onze eigen reis blijven wij continu leren en passen wij dit toe waar nodig zodat we de beste klantreis (customer journey) voor u kunnen maken.