Avans Deeltijd

Als je mensen helpt met een leven lang leren

Avans Deeltijd kreeg met Klantreizen een helder inzicht in de studentbeleving

Introductie

Avans Hogeschool verzorgt hoger beroepsonderwijs in acht sectoren. Op zeven locaties, in drie steden. Breda, ’s-Hertogenbosch en Tilburg. Avans heeft een levendig netwerk van studenten, docenten, lectoren en professionals. Samen creëren zij kennis en dragen ze bij aan een duurzame samenleving.

De volgende vragen werden gesteld door Avans

  • Kunnen we de studentbeleving visualiseren door middel van de Student Journey Mapping methode?
  • Kunnen we input leveren aan het bestaande marketing project?
  • Kunnen we een duurzame Student Journey Map ontwikkelen waarmee we op lange termijn de studentbeleving kunnen managen?

Resultaten

  • Een complete Student Journey Map voor de student van Avans, inclusief cartoons en 7 episodes.
  • Implementatie van Touchpoint Dashboard als tool om de Student Journey te managen.

Investering

  • 8 interviews met huidige en oud-studenten, 4 interviews met docenten
  • Bijwonen van een college en een klantreis in de gebouwen
  • 1 dag workshop Customer Journey Mapping met interne stakeholders
  • 1 licentie Touchpoint Dashboard
  • 7 cartoons