Samen treffen we de juiste voorbereiding om de Klantreis zo effectief en efficiënt mogelijk te laten verlopen.
De volledige reis bestaat uit 8 diepgaande Klantinterviews, één betekenisvolle Klantarena, een avontuurlijke Klantsafari en een informatieve Klantworkshop. Kijk je ogen uit en stap in de schoenen van uw klant.
Nu de reis achter ons ligt kunnen we alle opgedane kennis verwerken. Het resultaat is een overzichtelijk rapportage waarin u precies ziet hoe uw klanten uw service ervaren.
Aan de hand van de rapportage zien we direct waar de kansen liggen. Samen stellen we de Klantagenda op, een verbeterplan waarmee u resultaatgericht aan de slag kunt.
De klantbeleving verbeteren, dat is ons doel en dat is dus ook wat we in deze stap aanpakken. Naast dat we direct met u aan de slag gaan, komen wij na 60 dagen en na een half jaar nog eens terug. Dit is een mooie stok achter de deur, maar ook een ijkpunt om eventuele acties bij te stellen.
Klantreizen kan in winkels, aan de telefoon, bij de post, in een nieuwsbrief of op een website. Het doel van klantreizen is om beter te begrijpen wat klanten meemaken en waar ze doorheen gaan als ze een product kopen of een dienst afnemen. Vanaf het moment dat er een behoefte ontstaat tot en met het beëindigen van de dienst of een nieuwe aankoop. Met deze inzichten kunt u:
Klantreizen is er voor kleine en middelgrote ondernemingen die de klantervaring willen verbeteren. De technieken die Klantreizen toepast zijn overal te gebruiken waar klantcontact plaatsvindt. Dit kan dus naast klanten ook met studenten, burgers, patiënten en deelnemers.